Gazeta Podatkowa nr 37 (2016) z dnia 8.05.2023
Wypłata wsparcia na poprawę warunków bhp w firmie
W ramach programu "Dofinansowanie działań płatnika składek na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy" planujemy złożyć do ZUS wniosek o wsparcie na zakup i instalację systemu fitowentylacji. W jakiej formie wypłacane jest wsparcie?
Zasady wypłaty wsparcia uregulowane zostaną w umowie o przyznanie dofinansowania. Zasadniczo pomoc w ramach tego działania przekazywana jest na rachunek bankowy wnioskodawcy w dwóch transzach:
- pierwsza w wysokości określonej w umowie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że w przypadku zawarcia umowy przed 1 stycznia roku, w którym projekt ma być realizowany, to termin 14 dni na wypłatę pierwszej transzy będzie liczony od dnia 1 stycznia tego roku,
- druga w terminie 30 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zatwierdzenia przez przedstawiciela ZUS odbioru projektu, tj. przeprowadzenia oceny końcowej.
Co istotne, na potrzeby rozliczenia projektu realizowanego w ramach umowy, beneficjent wsparcia będzie musiał posiadać w banku nieoprocentowany wyodrębniony rachunek bankowy:
1) na który ZUS będzie przekazywał środki finansowe z tytułu przyznanego dofinansowania,
2) z którego wnioskodawca będzie dokonywał płatności związanych z realizacją projektu.
Wyodrębniony rachunek bankowy nie może być rachunkiem technicznym (w tym rachunkiem technicznym dedykowanym wyłącznie uruchomieniu kredytu), rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym lub rachunkiem walutowym prowadzonym dla osoby fizycznej.
Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz, wejdź do serwisu | ||
www.KodeksPracy.pl » |
Terminarz
DRUKI - BHP
Darmowe druki aktywne
WSKAŹNIKI
Bieżące wskaźniki wraz z archiwum
KALKULATORY
Narzędzia księgowego i kadrowego
PRZEPISY PRAWNE - BHP
Ustawy, rozporządzenia - teksty ujednolicone
FORUM - Prawo Pracy
Forum aktywnych księgowych i kadrowców
|